quarta-feira, setembro 07, 2016

And one year passed.



Today, I celebrate one year as a Bi Consultant, and more than that, I celebrate as a professional person. Who knew I'd find the professional world so similar to my academic evolution. In this year, I learnt many technical skills in the area that I really like, but most important, I learnt personal skills who I definitely will use in my daily basis. I have the pleasure to become a part of a great team and having the feeling that it's more than a team, it's a second family. I have an enormous luck to be part of a great company, great not in size, but in knowledge and environment. Today, I celebrate one year of great friendships, great evolution, great inspirations, and great months.

I left the blog a few months back because of my work, so it's imperative that I explain to you how it turns out. I hope I can make more publications in the next few months, but I really don't know what the future brings, and because of that I'll not make promises. So, I'll go with the wind, hoping be more active in this little page.





PT   ----------------------------------------------------------------------------------------
Hoje, celebro um ano como Consultor BI ( Business Inteligence), mas mais do que isso, eu celebro como uma profissional. Quem diria que encontraria o mundo profissional tão semelhante ao meu percurso acadêmica? Durante este ano, aprendi muito na área em que realmente gosto, mas mais importante, adquiri habilidades de caracter pessoal que com certeza vou usar no meu dia-a-dia. Tenho o prazer de fazer parte de um grande equipa - uma segunda família. Tenho uma enorme sorte de pertencer a uma grande empresa, grande não em tamanho, mas em conhecimento e ambiente. Hoje, eu celebro um ano de grandes amizades, grandes evoluções, grandes inspirações, e grandes meses!!
Deixei o blog há alguns meses por causa do meu trabalho, por isso é imperativo eu explicar-vos como foi resultado (e é). Espero fazer mais publicações nos próximos meses, mas não sei o futuro, e por isso não vou fazer promessas. Por isso, vamos com o vento... tendo a esperança de voltar a ser mais ativa nesta pequena página.
xoxo, RR

Sem comentários:

Enviar um comentário

Feel free to give me your opinion about my publication! I Only ask you to leave your blog url so I can reply your comment. If you start following me, please leave me a message said that, so I can start following you too! Thank you!

Sê livre para dares a tua opinião!
Peço que deixes o link do teu blog no comentário de modo a poder retribui-lo. Peço também, que caso me comeces a seguir me avises para poder fazer o mesmo. Obrigada!

THE OWNER OF SUSHI - 2016


DESIGN BY RITARAMOS